Werken bij SAMAN
Servicecoördinator
Zierikzee
40 uur
Ben jij een gedreven professional met een passie voor planning en techniek? Wil je werken in een dynamische omgeving waar jouw organisatorische talenten en leiderschapskwaliteiten centraal staan? Dan is de functie van Servicecoördinator Zakelijk bij Saman Groep de uitdaging die jij zoekt!
Dit bieden wij jou
WAT VERWACHTEN WIJ VAN EEN Servicecoördinator
Jouw dag als Servicecoördinator Zakelijk start met een overzicht van de geplande werkzaamheden. Je begint met het aanmaken van werkbonnen en zorgt ervoor dat deze correct worden afgehandeld en gearchiveerd. Vervolgens stem je de planning af met klanten en zorg je voor een efficiënte toewijzing van werkzaamheden en personeel. Knelpunten in de planning los je snel en effectief op, terwijl je capaciteitsproblemen tijdig signaleert.
Gedurende de dag ben je het aanspreekpunt voor de dagelijkse operatie en planning voor je team van servicemonteurs. Je coacht en begeleidt hen, stemt hun start en functioneren af met de teamleider en zorgt voor een optimale personele bezetting. Bij technische vraagstukken verzorg je de koppeling tussen klant en collega's, wat zorgt voor een tijdige en correcte afhandeling van vragen.
Je werkt aan het opstellen van onderhoudscontracten en de offertes hiervan, na acceptatie van een offerte door de klant draag je de opdracht over naar de werkvoorbereiding. Ook facturatie behoort tot jouw taken: je maakt en codeert facturen en zorgt voor tijdige verzending.
Daarnaast ben je continu bezig met procesverbeteringen. Je denkt mee en doet voorstellen om de kwaliteit en efficiëntie van onze processen te verhogen. Interne communicatie is cruciaal; je bent bereikbaar voor vragen van andere afdelingen en zorgt voor een tijdige en correcte afhandeling.
Dit ben jij
Dit ga je doen
Als Servicecoördinator Zakelijk ben je verantwoordelijk voor de volledige en efficiënte planning van werkzaamheden en personeel, lost knelpunten in de planning op en signaleert capaciteitsproblemen. Je communiceert duidelijk en tijdig met klanten en interne afdelingen, en verzorgt de koppeling bij technische vraagstukken. Je coacht en begeleidt servicemonteurs, zorgt voor een optimale personele bezetting en behaalt team KPI's. Continu denk je mee over procesverbeteringen en implementeer je deze om de kwaliteit en efficiëntie te verhogen.
Je draagt zorg voor het aanmaken en afhandelen en archiveren van werkbonnen. Je stelt onderhoudscontracten en offertes op en controleert ze op inhoud. Na acceptatie door de klant draag je de opdracht over naar de werkvoorbereiding. Daarnaast maak en codeer je facturen en zorg je voor een tijdige verzending.
Bij Saman Groep krijg jij de kans om jouw organisatorische talenten en leiderschapskwaliteiten te laten schitteren. Grijp deze unieke kans en solliciteer vandaag nog!
Solliciteer door het sollicitatieformulier in te vullen of je motivatie en cv te mailen naar .
Functie: | servicecoördinator |
Startdatum: | 24-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3044 – 4164 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Saman Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Schouwen-Duivelandkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de schouwen-duivelandkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Schouwen-Duiveland via schouwenduivelandkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op schouwenduivelandkrant.nl.
© schouwenduivelandkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.